Cześć, jestem Ada

Piszę teksty, dzięki którym moi klienci zarabiają więcej.

zdjęcie Adrianna Zajkowska

Dlaczego

koliber?

Długo zastanawiałam się nad idealną nazwą strony i działalności. Chciałam, żeby była charakterystyczna, ale przede wszystkim pasowała do mnie i do tego, co robię.

 

 

Z czym kojarzą mnie znajomi?

Miłość do zwierząt, oryginalność, ulubiony kolor niebieski. Koliber zdecydowanie się w to wpasowuje (poza tym lubi dużo zjeść 😉 ).

 

 

Z czym ma się kojarzyć moja firma?

 

Jedna, mała osoba, która starannie wykonuje wszystkie zlecenia, dzięki czemu robią one efekt "WOW". Tak samo, jak koliber, który mimo tak małego ciała, nie przestaje zachwycać swoją systematycznością i pięknem.

 

→ Terminowość, która jest dla mnie najważniejsza. Koliber musi jeść co 10 minut i trzyma się tego, choćby nie wiem co.

 

→ Coś innego. Copywriting to coś więcej niż pisanie "precli". Moje prace to kilkugodzinny research, dokładne poznanie klienta i jego klientów. To włożenie w każdy tekst całej wiedzy marketingowej i psychologicznej, którą wciąż pogłębiam.

 

Kolibry to ptaki jedyne w swoim rodzaju - osiągające zawrotne prędkości przy wadze 10g, latające do tyłu, hibernujące każdej nocy. Koliber Copywriting to nie jedyna firma na rynku nastawiona na jakość, ale nadal wyróżnia się wśród tych nastawionych na ilość.

 

 

Nie musiałam się dłużej zastanawiać. W nazwie Koliber Copywriting zakochałam się od razu.

Dlaczego

copywriting?

Od zawsze chciałam być własnym szefem. Uwielbiałam zdobywać nową wiedzę, a później dyskutować o niej w nieskończoność. Dzięki temu, że moją pasją było wtedy szkolenie psów i psychologia, musiałam nauczyć się tłumaczyć takie pojęcia jak behawiorystyka, czy proces poznawczy w prosty sposób.

 

 

Następnie odkryłam media społecznościowe, gdzie administrowałam grupy o zwierzakach i pomagałam ludziom rozwiązywać ich problemy z pupilami. Podobno dobrze mi szło - pewnie dlatego, że uwielbiam pisać i pomagać. Przez chwilę pracowałam w marketingu sieciowym, gdzie zaraziłam się pasją do sprzedawania i szeroko rozumianego marketingu. Moje wyniki były na tyle dobre, że zostałam poproszona o poprowadzenie szkolenia firmowego z tej dziedziny.

 

 

Wszystko, co do tej pory robiłam, połączyło się w całość, kiedy trafiłam w internecie na artykuł o copywritingu. Co tu dużo mówić, to było TO COŚ. Radość z pisania konkretnie i na temat, zainteresowanie marketingiem i psychologią, a do tego sporo samozaparcia. Copywriting czekał, aż go odkryję.

 

 

Wyruszyłam za marzeniami do Turcji, gdzie skończyłam kurs Zostań copywriterem prowadzony przez Ewę Szczepaniak - autorkę bestsellerowej książki Sztuka projektowania tekstów. Przepadłam do reszty - copywriting stał się moim hobby i pracą. Robię wszystko, żeby moje usługi były na jak najwyższym poziomie, dlatego wciąż uczę się od najlepszych, m.in. na kursach Eweliny Muc: WP dla zielonych oraz UX w małej firmie.

 

Na szkoleniach nauczyłam się... a zresztą, najlepiej przekonaj się "na żywo", przeglądając moje portfolio.

A prywatnie?

Jestem gadułą, miłośniczką zwierząt i uwielbiam dzielić się swoimi pomysłami (na szczęście to pierwsze nie przekłada się na moje projekty). W przerwach od pracy spaceruję z Nalą - niewiele mniejszym ode mnie owczarkiem i planuję dalszy rozwój, żeby pomagać jeszcze skuteczniej. Chętnie pomogę również Tobie.

 

CHCĘ WYPROMOWAĆ SWÓJ BIZNES W INTERNECIE