Blog copywritera
O freelancingu, copywritingu i marketingu.

Copywriting – jak pisać, kiedy nie wiesz, o czym piszesz?
Zdarzyło Ci się dostać zlecenie napisania tekstu z dziedziny, o której nie miałeś zielonego pojęcia? Kosztowało Cię to dużo stresu albo z obawy przed porażką odmówiłeś? Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się, jak pisać o nieznanych tematach w przyszłości.

Jak stworzyć tekst na stronę z ofertą?
Potrzebujesz tekstu na stronę z ofertą, który trafi prosto w potrzeby czytelników i z prędkością światła otworzy ich portfele lub zachęci do kontaktu? Zobacz, jak go napisać krok po kroku.

Freelancing – jak rozmawiać z klientem, żeby wypaść profesjonalnie i zdobyć zlecenie?
Pamiętasz ten stres, kiedy czekałeś na rozmowę o pracę na etacie? Godzinami przygotowywałeś sobie odpowiedzi na wszystkie pytania i układałeś w głowie możliwe scenariusze. Cóż... praca jako freelancer ma to do siebie, że takich rozmów przeprowadzisz znacznie, znacznie więcej. Jak rozmawiać z klientem - potencjalnym pracodawcą, kiedy prowadzi się jednoosobową działalność? Jak poradzić sobie ze stresem? Lepiej używać „profesjonalnych” formułek czy od razu przejść na ty?

Jak wygląda współpraca z copywriterem?
Prowadzisz własny biznes i chcesz, żeby rozwijał się jak najszybciej? Nic dziwnego, że przyszedł Ci do głowy pomysł skorzystania usług copywritera. Nie zdziwię się też, jeśli nie wiesz, jak powinna przebiegać współpraca z copywriterem, bo to stosunkowo młody zawód. Od czego zacząć, czego wymagać, a co dać od siebie? Zobacz.

„Dlaczego tak drogo?” – jak radzić sobie z obiekcjami klientów? [PRZYKŁADY]
Jeżeli kiedykolwiek, cokolwiek sprzedawałeś, znasz je bardzo dobrze. Jeśli dopiero zaczynasz pracę z klientami, już niedługo mogą stać się dla Ciebie codziennością. Jak radzić sobie z najczęstszymi obiekcjami klientów i nie zwariować?

Skuteczny tekst na stronie głównej – jak go napisać i się nie pogubić?
Możesz zainwestować w pozycjonowanie i reklamy Google, ale nawet największy budżet nie pomoże, jeżeli Twoja witryna zwyczajnie nie będzie wzbudzała zainteresowania internautów. Zobacz, jak pisać treści na stronę główną, które przekonają ich do Ciebie.

Jak naprawdę wygląda życie na freelansie? Sprawdź, zanim zostaniesz freelancerem
Masz dosyć etatu, szefa, porannego wstawania i walki o urlop? Chcesz rzucić wszystko i rozkręcić swój wymarzony, zdalny biznes? To może być najlepsza decyzja w Twoim życiu, ale mało kto mówi o tym, że nie zawsze jest tak kolorowo. Poznaj 5 sytuacji, które każdy freelancer zna bardzo dobrze i zobacz, czego (oprócz góry pieniędzy i wakacji co 2 miesiące) możesz się spodziewać w tej pracy. Wszystko, oczywiście, z przymrużeniem oka, chociaż nie zabraknie dobrych rad 😉

Ile kosztuje copywriting i co wpływa na różnice w cennikach copywriterów?
Zastanawiasz się nad zatrudnieniem copywritera, ale nie wiesz, na jaką stawkę się zgodzić? Wystawiłeś ogłoszenie o poszukiwaniu specjalisty i dostałeś oferty różniące się między sobą jednym zerem? Jaka cena jest wysoka, a jaka niska? Przestańmy robić z tego temat tabu. Zobacz, ile kosztuje copywriting i dlaczego cenniki copywriterów tak bardzo się między sobą różnią.

TOP 10 kursów online na 2020 r. dla freelancerów (i nie tylko)
2019 r. za nami. Specjalnie na tę okazję przygotowałam listę 10 kursów dla freelancerów (i nie tylko), które będą dostępne w 2020 r. Przeszukałam cały internet, przekopałam się przez setki opinii, a niektóre kursy sprawdziłam "na własnej skórze". O szczegóły dopytałam samych autorów. Tak znalazłam najciekawsze propozycje dla wszystkich, którzy chcą w tym roku "ruszyć z kopyta" i rozwinąć swoje biznesy. Znajdziesz tu zarówno droższe, jak i tańsze pozycje oraz podsumowanie pod każdą z nich.

5 sprawdzonych trików na lead magnet, który faktycznie zadziała
Zastanawiasz się, w jaki sposób powiększyć swoją newsletterową bazę mailingową? Świetnym pomysłem może okazać się coraz popularniejsze rozwiązanie - stworzenie strony landing page z lead magnetem. Inaczej mówiąc, zaproponowanie „wymiany” internautom: prezent od Ciebie w zamian za zapis do newslettera.

Cześć, jestem Ada
Piszę teksty, dzięki którym moi klienci zarabiają więcej. Wychodzę z założenia, że lepiej stawiać na jakość niż na ilość. Jeżeli myślisz podobnie, rozgość się na mojej stronie, poczytaj bloga...